Kako oglašavati na Facebooku
Kako oglašavati na Facebooku
Od svog nastanka 2004 godine, Facebook je postao na nekoliko godina najomiljenija socijalna mreža svijeta. U sadašnjosti možemo polemizirati da li je stalno toliko uspješan, ali sa sigurnošću možemo reći da je to stalno jedan od najjačih kanala za marketing. I postao još jači kad akvizirao Instagram. Ovaj reklamni kanal omogućava sponzoriranje postova, i inserciju proizvoda na sistemu PPC kroz XML feed.
Kako može pomoći Mergado s oglašavanjem na Facebooku
Mergado je feed marketing alat, uz koji možete uređivati podatke proizvodnih feedova i automatizirano podešavati inserciju, za većinu portala za oglašavanje ukljućujući i Facebook.
- Mergado nudi kompletnu podršku formata Facebook XML.
- Spremnost vašeg feeda možete besplatno provjeriti u besplatnom Auditu feedova.
- Možete provjeriti i spremnost slika proizvoda koje imate u vašoj e‑trgovini kroz besplatan Audit slika.
- Kad želite implementirati Facebook Pixel i vaša platforma e‑trgovine je WooCommerce, Presta Shop ili Open Cart, možete probati naš besplatan modul Mergado Pack.
Uvjeti oglašavanja na Facebooku?
-
Bilo koji trgovac.
-
Sve informacije o Facebook feedu nadete na ovom linku: https://www.facebook.com/business/help/120325381656392?id=725943027795860
-
Izvor podataka kroz koji šaljete informacije o vašoj ponudi su XML importi.
-
Podaci moraju biti na URL adresi.