Sve o auditu feeda vaše e‑trgovine u Mergadu

Article published 12. 05. 2020
| 3 minutes čitanja

Otkrijte s auditom i te najmanje greške XML feeda vaše e‑trgovine i uklonite probleme koje koče vašu inserciju. Kad ste Mergado audit već probali ili tek audit feeda želite uraditi ova mala enciklopedija opisuje sve ključne pojedinosti.

A kao Audit

Audit je tehnička kontrola XML feeda koja pokaže greške u njemu koje treba popraviti. Pronađene greške su te koje sprečavaju ispravno povezivanje vaše e‑trgovine s portalima za usporedbu proizvoda i ponuda, i greške koje koče vašu inserciju. Audit radi na principu provjeravanja različitih dijela feeda validatorima.

Audit je neprekidno razvijan, i to zahvaljujući korisnicima Mergada ili direktnoj saradni s portalima za usporedbu proizvoda i ponuda. Naši programeri stalno dodavaju nove validatore da bi Mergado audit bio aktualan. 

B kao besplatno

Audit je besplatan, nema ugovora. Jednostavno ga možete pokrenuti direktno iz Mergado platforme ili na stranici besplatnog audita. Ne treba vam ni račun u Mergadu da biste ga pokrenuli. 

Rezultati audita vam pokažu nedostatke vašeg feeda i što u njemu možete popraviti. Zahvaljujući ispravljenim greškama možete povećati snagu vaše insercije. Kad je vama audit feeda bio zanimljiv probajte i Mergado aplikaciju na 30 dana besplatno.

Kontrolu auditom radite ponovno. Preporučamo jednom mjesečno, jer portali za uspoređenje i za oglašavanje često mijenjaju parametre a isto i vaša e‑trgovina često mijenja cijene i ponudu. Kad uradite audit jedan put mjesečno vaš feed e‑trgovine bit će stalno aktualan a spreman za povezivanje s portalima za uspoređenje a oglašavanje. 

G kao greške koje audit otkrije

Rezultati audita pokazuju tri vrste grešaka:

  • Crvenom bojom su istaknute najvažnije greške, koje se moraju popraviti.
  • Narančastom bojom su istaknuti nedostaci, koje treba popraviti (npr. kad vam u feedu fali EAN), ali na nekim portalima to ne mora smetati a vašu e‑trgovinu s njima povežete. 
  • Zelenom bojom su istaknute preporuke kako bi bilo dobro popraviti vaš feed. Te pojedinosti nisu prepreka, ali kad ih popravite možete značajno poboljšati kvalitet xml feeda vaše e‑trgovine. 

Audit uz najčešće greške koje pronalazi daje i preporuke mogućnosti kako greške popraviti. U rezultatima audita su također i linkovi na članke ili na videoupute na uređenje feeda u Mergadu.

R kao rezultati audita

Kompletne rezultate audita vam pošaljemo na email adresu koju navede. Cijeli proces traje nekoliko minuta. U nekim izazovnim slučajevima kad imate u vašoj e‑trgovini desetine tisuća proizvoda može trajati i nekoliko sati. Sve ovisi na vašem broju proizvoda. Maksimalna veličina datoteke koju možete unijeti je 500 MB.

Rezultati bit će dostupni još 10 dana poslije audita i onda se arhiviraju. Audit feeda vaše e‑trgovine možete raditi ponovno i time možete raditi reviziju popravljenih greška.

X kao XML feed

Najbitnije dijelo audita je URL adresa vašeg XML feed e‑trgovine. Prvi korak je ubacenje XML adrese i drugi korak koji učinite je samo dodanje vaše e‑mail adrese na koju želite poslati rezultate besplatnog audita. 

Kad biste radili audit direktno u Mergado aplikaciji onda će se kontrola izvesti na vašem izlaznom feedu. Druga mogućnost je uraditi audit na našoj samostalnoj stranici za audit. Tamo izaberete prema kojem portalu za uspoređenje proizvoda ili portalu za oglašavanje želite audit uraditi. Naprimjer za Jeftinije.hr, ili kad želite pokazivati svoju robu na Google Shopping, ili Facebook Marketplace, ili prema 350+ drugih portala u inostranstvu koje Mergado podržava, kad želite ekspandirati sa svojom e‑trgovinom.

Kontrolu auditom radite ponovno. Preporučamo jedanput mjesečno, jer portali za uspoređenje i za oglašavanje često mijenjaju parametre a isto i vaša e‑trgovina često mijenja cijene i ponudu. Kad uradite audit jedan put mjesečno vaš feed e‑trgovine bit će stalno aktualan a spreman za povezivanje s portalima za uspoređenje i oglašavanje.

«< Što su proizvodni feedovi?

Author / Vito Nikolič / 12. 05. 2020

Performance marketing + copy marketing + Balkan e‑commerce = Vito. In Mergado, he takes the role of consultant for the CEE region with a focus on the Balkans. His greatest life success is a personal meeting with Andjela Veštica for a coffee.

Add new comment

Sadržaj ovog polja je privatan i neće biti javno prikazan.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.