Postavite dostavu za poznate uspoređivače i reklamne sisteme

Article published 15. 07. 2020
| 3 minutes čitanja

Kvalitetno podešavanje dostave na vašoj e‑trgovini je baš jako oružje na konkurenciju. Imamo za vas pregledan vodič kako u Mergadu postaviti pravila za cijenu dostave kod najpoznatijih tražilica i portala za oglašavanje.

Postavljanje cijene dostave je ključno

Cijena dostave se korisnicima pokazuje u katalogu uspoređivača. E‑trgovine postavljaju cijene dostave u administraciji usporedivača (Jeftinije.hr, Nabava.net, Google…), ili u XML datoteci. U XML datoteci možete lakše odrediti ponude na popustu s različitom maržom, ili različitim kategorijama, ili različitim proizvođačima. Postavljanje XML feeda (uz pomoć elementa DELIVERY) je točnijeima prednost pred postavljanjem u administraciji uspoređivača, jer je to postavljanje moguće stvoriti na nivou/​ na razini pojedinačnih proizvoda.

Mergado pruža mogućnosti centralnog sučelja, gdje možete elemente dostave jednostavno postavljati za sve vaše feedove uz pomoč pravila Postavljanje cijene dostave “SHIPPING RATES SETTINGS”.

Kod nekih uspoređivača Mergado ovo pravilo ne nudi (jer na primjer nisu poznate opcije dostave kod uspoređivača, na reklamnom portalu) i zato morate elemente i njihov sadržaj stvoriti ručno.

  • 1. Na stranici Elementi dodajte novi element za svakog pružatelja dostave, za kojeg želite postaviti cijene dostave. Za postavljanje plaćanja na račun i plaćanje pouzećem (COD — Cash ON Delivery) to morate uradi uvijek posebno.

    Primjer za pružatelja dostave Hrvatska pošta:

    • DELIVERY_PRICE|HRVATSKA_POŠTA_PREPORUČENA_DOSTAVA
    • DELIVERY_PRICE_COD|HRVATSKA_POŠTA_PREPORUČENA_DOSTAVA

    Primjer za pružatelja dostave DPD:

    • DELIVERY_PRICE|DPD_PREPORUČENA_DOSTAVA
    • DELIVERY_PRICE_COD|DPD_PREPORUČENA_DOSTAVA

    Nazive pružatelja dostave izaberite od elementa DELIVERY_ID.

    2. Za dodanje elemenata stvorite pravila, kojim napunite cijene pojedinih elemenata. Preporučavamo korištenje pravila “REWRITE” i uz pomoć ikone dupliciranja pravila to pravilo “kopirati” za svakog pružatelja dostave posebno.

    Stvorenje ispravne strukture u izlazan feed doradi Mergado. Elemente izradi na primjer na ovakav način:

    <DELIVERY>

       <DELIVERY_ID>Hrvatska pošta</DELIVERY_ID>

       <DELIVERY_PRICE>18</DELIVERY_PRICE>

       <DELIVERY_PRICE_COD>24</DELIVERY_PRICE_COD>

    </DELIVERY>

     

  • Cijela specifikacija za postavljanje dostave za Google shopping se nalazi na ovom linku.

  • GLAMI nasuprot drugim usporedivačima i tražilicama koristi drugačiji način pokazivanja dostave. Specifikacija kaže da: “Na GLAMI je najpovoljnija cijena dostave automatski prikazana”. stoga je važno misliti na to, kad želite postaviti dostavu ročnu, da GLAMI nikad ne pokazuje pružatelje dostave nego pokazuje samo najnižu cijenu za dostavu bez navođenja pružatelja dostave i bez navođenja drugih (skupljih) pružatelja. Dosta je imati u feedu samo nejjeftinijeg pružatelja dostave jer najbitnija je samo cijena.

    Kako postaviti dostavu ručno na GLAMI

    pokažimo sve na primjeru postavljanje dostave za Overseas Express:

    1. dodajte dva nova elementa s nazivima DELIVERY_PRICE_COD|OVERSEAS_EXPRESS a DELIVERY_PRICE|OVERSEAS_EXPRESS
    2. dodajte dvije Rewrite pravila i napunite elemente odgovarajućom cijenom 
    3. Regenerirajte datoteku / feed 

    U izlaznom feedu se izradi potrebna struktura na istoj osnovi koju imaju i ostali pružatelji dostave. 

    <DELIVERY>

    <DELIVERY_ID>OVERSEAS_EXPRESS</DELIVERY_ID>

    <DELIVERY_PRICE>1</DELIVERY_PRICE>

    <DELIVERY_PRICE_COD>2</DELIVERY_PRICE_COD>

    </DELIVERY>

Naučite kako postavljati besplatnu dostavu ili postavljati dostavu prema težini naručene robe

  • Besplatna dostava od neke cijene je velika prednost e‑trgovine — u Mergadu možete dostavu jednostavno postavljati uz naš članak — Postavljanje BESPLATNE dostave.
  • Postavite troškove dostave da bi se mušteriji pokazivale samo cijene dostave koje želekoje odgovaraju cijenama s kojima radite u vašoj e‑trgovini, također jednostavan vodič nađete na našim stranicama ovdje.
Author / Vito Nikolič / 15. 07. 2020

Performance marketing + copy marketing + Balkan e‑commerce = Vito. In Mergado, he takes the role of consultant for the CEE region with a focus on the Balkans. His greatest life success is a personal meeting with Andjela Veštica for a coffee.

Add new comment

Sadržaj ovog polja je privatan i neće biti javno prikazan.
By submitting a comment, you agree to the processing of personal data.